Ahad, 19 Februari 2017

setelah sekian lama menyepi.Aku kembali.

assalamualaikum kepada semua.

i am back.setelah lama menyepi.kali ni betul2 bersawang o blog ni.bertahun tak diupdate.hahahahaha.memang kemalasan yang melampau lah.bukan tak memancing tapi kemalasan melampau sangat disamping kekangan masa.ditambah dengan kerosakan laptop dan kehilangan gambar2 .lagilah membuatkan saya malas nak update.hehehehheeh. 

dikesempatan ini saya ingin memperkenalkan ahli2 yang berada didalam group kumpaw breaker fishing . muka2 ni pun muka2 kumpaw jugak.hahahahahah.tp itu yg best nya.kalau dulu saya kumpaw berseorangan tp skarang kumpaw berjemaah.hahahahahha(melawak je). Dengan ini saya memperkenalkan............

yang pertama,semestinya saya lah.hehehehe


saja nak tunjuk ikan besar dan kecik.hahahaha

yang kedua (legend ni). Mr azhar

 Mr azhar ni juara karoke peringkat rembau.hehehehe
memang legend ini orang o.Toman dengan dia tiada beza o.hahaha

ini yang ketiga merangkap abg long dan ketua lah dalam group ni(walaupun jarang pegang joran) 
Mr farid.
 curut pun ikan jugak .

kolam berbayar pun boleh

yang keempat adalah Izhar a.k.a willie (jgn tanya aku sbb apa nama willie ye.aku pun xda jawapan.hahahah.

ini mesti ikan pinjam ni.wakakakaka

yang kelima the one and only Yassir arafat.hahahahaha
ni pun kes ikan pinjam ni.hahahaha. kedengkian melanda.

Ni tarikh keramat ni. 31/12/2015 .tarikh pecahnya kumpau set casting dia.


yang ke 6.artis dari sabah. Abg bob.............

Abg bob ni pemalu sikit.gambar xda sangat.heheheh

yang ke tujuh.di import khas dari Hong kong. Mr Ahmad Chong A.k.a Mr Ac. (peace yo)

muka banyak susah sbb tak dapat banyak job dari tv.dah la kumpaw.hahahha

yang kelapan Mr redzuan a.k.a mamat. sifu ajaran tenggelam timbul saya.mungkin ada yang perasan sbb sebelum ni dia ada didalam post2 saya sebelum ni.Ni la antara sahabat saya memancing saya dari zaman sekolah sehingga sekarang.tiap kali saya balik kampung mesti dah ada trip yang diatur oleh nya

yeah.muka ada semyum lepas rantai kaki terbuka.hahahha

mcm ikan pinjam je.hahahahha

yang ke sembilan ,saya pun dah tak tau sapa dah.hahahaha. mr zulhusni a.k.a ajoi....

 sebelum Reben
selepas Reben.hahahaha

yang ke sepuluh dan kesebelas adalah sahabat aku dari mula bekerja di Sepang hingga keduanya dah kembali berkhidmat di Sarawak. geng tengelam timbul aku gak ni.pengatur trip bila aku balik kampung.hahahaha. Mr Iswandi dan mr John
baju biru tu iswandi dan baju oren tu John. trip atas jambatan.jambatan pun jambatan la.
janji mancing

yang ke 12 dan 13 adalah zaidi a.k.a jedi dan mr Kamal.ni kira geng penutuplah ni.hahahahhaha


jedi dengan ikan yg jadi penyelamat kumpaw


ni lah mr Kam @ kamal.joran dia pun dah berhabuk kot.lama sgt diperam
.hahahaha



gambar gambar dibawah ni hanya sekadar iklan je. heheheheheh


 ni kat Marang, Terengganu.kalau tak silap lah.
time makan malam lepas trip candat sotong

 ni trip redah semak cari haruan.hahahaha.
masa ni semua nak test keberkesanan Softplastics Z-man.
TERNYATA MELETUP Ooooo.Terbaik.

ni sebelum naik bot kot.1st time nak mencandat sotong di terengganu.

ni trip candat gak.tp kat kpg sungai ular.pahang.
antara trip candat yang terbaik.


Nilah geng2 yang ada dalam group ni.semua masuk air.hahahhahaha.tp yang paling penting kami berkongsi hobi yang sama. xkira casting , bottom or jig.semua layan.tp ikut kemampuan le.hehehehe.

Apa2 pun kami tetap amalkan keluarga didahulukan.mancing pun mancing gak tp keluarga diutamakan. pesanan dari penaja.hahhhaha. tunggukan update terkini dari kami semua ya. jumpa lagi di post yang akan datang. Assalamualaikum



1 ulasan: